Mittwoch, 10. Dezember 2014

zimowo i z głową w chmurach

 co tu zrobić ze starą łopatą ?-coś dla oka na taras
 a taką podstawkę "wystukał" mi Syn w piwnicy
 kawałek drewna ,kilka starych gwoździ i odrobina chęci...
 o takiej barokowej choince śnię-cud! miód!
nic to ,od wczoraj nasza zwykła i pachnąca stoi już na dworze i czeka-może będzie w bieli,może w pomarańczu,albo złocie,albo sama jeszcze nie wiem...
 a takie okienko zobaczyłam na targu świątecznym-też chcę!
Małżonek obiecał,że po zimie zrobi,na razie zbyt dużo przekładania drewna a czasu jak zawsze mało..poczekamy, czekania mi trzeba...
i na koniec piękny widok na targ świąteczny

1 Kommentar:

  1. Zdjęcie z choinką świetne!
    Jestem ciekawa, jaka Twoja będze...
    Moją muszę jeszcze sobie wyszukać. Jaka będzie ta nasza? Pewnie nieco podobna do tej z tamtego roku, bo ozdób nowych nie dokupywałam. Jedynie co, to nowe wstążki...

    AntwortenLöschen