Samstag, 13. Dezember 2014

szopkowo i orzechowo

 w całym tym wariatkowie znajduję czas na robótki ręczne-żeby nie zwariować!
najpierw szopki z klamerek :na 1 szopkę potrzeba 4 drewniane klamerki ,odrobinę kleju,sianko lub coś zielonego i rysunek św.Rodziny -(mam z sieci)

 szkoda,że fotki do kitu,ale muszę się spieszyć

 narobiłam oczywiście więcej,bo jest komu dawać!
Przy okazji :wielkie dzięki Zosi,bo to Jej pomysł -nauczyła mnie tego jakieś 20 lat temu-jak ten czas leci!
 i jeszcze te woreczki orzechowe-też produkcja masowa
35 woreczków czeka na właścicieli
do każdego wydrukowałam tekst J.W .Goethe-go "Pan Bóg daje Ci orzechy,ale otworzyć musisz je sam"
Pasuje:ciekawe i mądre!

1 Kommentar:

  1. Ciekawy pomysł z tą szopką... I przede wszystkim tani w wykonaniu.
    Tak patrząc na te woreczki z orzechami, muszę dodać tempa, bo czeka mnie pakowanie ciastek dla moich Babć i Dziadków w pracy...

    AntwortenLöschen